Brev:
Genopvarmning af babymad
10. januar 2016
Alder:
7 mdr.
Genopvarmning af babymad
Hej Helen...
Når babymad skal genopvarmes, skal det så op at koge igen?
Jeg genopvarmer som regel maden i microovn, men det kommer aldrig op at koge. Jeg har faktisk endda forsøgt at det blir for varmt, da det nogle gange skal gå hurtigt.
Hvordan kan jeg være sikker på at maden har været varm nok - og skal den koge igen ?
Med venlig hilsen
Ditte